Mijn Keurmerk van Kiwa: al meer dan 10 jaar kwaliteitsborging voor Zzp’ers in de Zorg!

Mijn Keurmerk van Kiwa: al meer dan 10 jaar kwaliteitsborging voor Zzp’ers in de Zorg!

Als zzp’er in de Zorg besteed je tijd en aandacht aan de cliënt die een hulpvraag heeft. Van thuiszorg tot de palliatieve zorg: de cliënt staat centraal. Als zelfstandige zorgprofessional heb je, naast het uitoefenen van jouw vak, te maken met allerlei zaken die van een zzp’er in Nederland worden verlangd. Zo is er de Wet Kwaliteit, Klachten enGeschillen Zorg (WKKGZ), die allerlei eisen stelt waar je aan moet voldoen. 

Mijn Keurmerk “ontzorgt” al jaren de zzp’ers: door deelnemer te worden van Mijn Keurmerk heb je aangetoond dat je niet alleen aan de wettelijke eisen voldoet, maar ook dat je een Verklaring Omtrent Gedrag hebt, verzekerd bent betreffende Beroepsaansprakelijkheid en, indien van toepassing, in het bezit bent van een geldig diploma!

Als je voldoet aan de eisen van Mijn Keurmerk krijg je een certificaat en word je opgenomen in het register. Zo is het ook voor anderen zichtbaar dat je voldoet aan de eisen die gelden voor een zzp’er in de Zorg! Zo kan een cliënt dat zien, maar ook organisaties als gemeenten, bemiddelaars, verzekeraars en zorginstellingen.Jij en anderen zijn gegarandeerd dat je altijd voldoet aan de eisen: voor Mijn Keurmerk moeten de bewijzen die je zelf in jouw dossier kan plaatsen, altijd geldig zijn. Zo laat je zien dat je als zzp’er er voor zorgt dat je professioneel omgaat met jouw ondernemerschap! 

Aanvragen

Dit gaat heel makkelijk: via www.mijnkeurmerk.nl meld je je aan! Je volgt de stappen die duidelijk worden aangegeven en ontvang je van ons een registratienummer waarmee je toegang kunt krijgen tot jouw dossier. Daar staat precies aangegeven welke bewijzen je moet toevoegen aan jouw dossier om gecertificeerd te worden. En mocht je daar bij vragen hebben, dan kun je altijd via de mail of telefoon onze deskundige medewerkers raadplegen! Alle gegevens hierover staan op de website. 

Kosten

Je betaalt per kalenderjaar €. 96,-. Wil of kan je zelf de bewijzen niet zelf toevoegen aan het dossier dan kun je die naar ons mailen en doen wij dat voor je. Dit kost dan €. 20,-per jaar extra. Stuur je de documenten per post, dan kost dat €. 30,- per jaar extra.


aangemaakt op